Translate ♥

zondag 21 september 2014

Mijn doucheproducten ♥

Vandaag laat ik met veel plezier de producten die ik gebruik onder de douche aan jullie zien. Ben je benieuwd? Lees dan mee!




Ik vind douchen altijd erg fijn en ik sta er meestal rond de 7 minuten onder. Soms douche ik voor het slapen gaan en dat vind ik heerlijk. Ik word er namelijk helemaal lekker ontspannen van. Nu gaan we kijken naar de producten.

Als shampoo gebruik de syoss professional performance shine boost. Ik was mijn haar ongeveer 1 keer in de twee/drie dagen. Ik vind deze shampoo heel erg fijn. Hij maakt mijn haar glanzend en het voelt lekker zacht aan. Ik gebruik eigenlijk geen conditioner omdat naar mijn mening mijn haar daar heel vet van word (ook al smeer ik het alleen in de puntjes).


Ook gebruik ik de diep reinigende scrub van Etos. Deze is voor je gezicht. Je kunt deze scrub dagelijks gebruiken maar ik gebruik hem ongeveer 1 keer in de week. Hij ruikt vrij neutraal. Er zitten niet hele grote 'korreltjes' in, maar dat vind ik juist wel fijn. Er staat op dat hij helpt tegen puistjes. En dat is ook echt waar! Nadat ik deze scrub 3 weken gebruik heb zijn mijn puistjes een beetje verminderd.

Als douchegel gebruik ik er altijd een van Fa. Op dit moment gebruik ik de Luxurious moments black Amethyst & pink Viola. Mijn favoriet is de shower + lotion Pomegrenate. Ik vind deze zo lekker ruiken. De douchegel gaat niet schuimen dus als je daar van houdt, raad ik je deze zeker aan!

De scheergel die ik gebruik is van Gillette. Hij ruikt een beetje naar pruim. Deze scheergel werkt prima.



Hopelijk vonden jullie het leuk om te lezen welke producten ik onder de douche gebruik. Welke producten vinden jullie fijn? Laat het me weten!

xx

4 opmerkingen:

  1. Hé super leuk articel!
    Ik heb zelf ook een blogspot blog en vroeg me af hoe je er voor kan zorgen dat er leesverder> onder een artikel komt te staan. In plaats van het hele artikel
    E weet wel bij het hooftscherm.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor het compliment! Als je een bericht schrijft kan je bovenaan afbeeldingen en video's en een link toevoegen. In die balk zie je ook een soort grijs gescheurd papiertje (ik weet niet hoe je het duidelijker kan uitleggen haha). Als je daar op klikt komt er een soort grijze balk in je artikel. Alles boven de grijze balk zie je op je homepage en alles onder de grijze balk zie je als klikt op lees verder. Hopelijk weet je het nu! Laat het ons even weten als het gelukt is! xx

      Verwijderen
    2. Ja het is gelukt, heel erg bedankt

      Verwijderen