Translate ♥

woensdag 3 september 2014

Review LA ROCHE-POSAY producten

Vandaag ons eerste perspakketje ontvangen wat spannend! We gaan er natuurlijk een leuke review over schrijven. Wij hebben wat producten van  La Roche-Posay  ontvangen. Kijk mee als je benieuwd bent!




Als eerste hebben wij een bodymilk ontvang.en Het is de  ISO-UREA  bodymilk. Het heeft een neutrale frisse geur, dus niet te heftig, wat naar mijn mening erg prettig is. De bodymilk smeert gemakkelijk uit en trekt goed in. De eerste indruk is dus een lekkere bodymilk. Ze Zeggen dat de bodymilk helpt tegen ruwe plekjes. Smeer het op je ruwe plekjes en lichtjes in masseren. Ik heb dit gedaan en ik ga nu lekker slapen. 

De droge plekjes op mijn benen zijn al iets minder geworden. Na het ongeveer een week gebruikt te hebben zijn ze ook echt minder droog. Ik vind het een fijne bodymilk omdat na gebruik je benen lekker zacht voelen. Verder vind ik de geur ook heel erg lekker, niet te heftig. Je kunt deze bestellen bij skinpharma.

Het tweede product wat wij hebben ontvangen is een crème die je huid zou hydrateren namelijk de hydreane. Ook hiervan is de geur heel neutraal, hij ruikt hetzelfde als de bodymilk. De substantie is dik maar niet zó dik dat je hem niet goed uit kunt smeren. Als je hem op je gezicht hebt gesmeerd voel je hem iets zitten maar niet vervelend. Na ongeveer 10/15 seconden is hij voor het grootste gedeelte ingetrokken. Ik heb hem 's avonds gebruikt en toen ik de volgende ochtend wakker werd had ik een erg zachte huid. Ik vind dat hij de belofte om je huid te hydrateren dus zeker waarmaakt. Het product is naar mijn mening erg prettig in gebruik! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten