Translate ♥

dinsdag 1 juli 2014

❤ Citroen scrub ❤

Vandaag ga ik jullie laten zien hoe je een hele fijne citroen scrub kan maken.
Je hebt hiervoor nodig:
- Een citroen
- Suiker (Grove korrels, of niet, maar net wat jij lekker vind.)
- Olijfolie

Pak een kom en rasp dan de hele schil van de citroen. Dan voeg je ong. 10 eetlepels suiker toe. Roer dit even door. Als je dat gedaan hebt voeg je ong. 5 eetlepels olijfolie toe. Je kunt ook andere olie doen maar ik heb gemerkt dat ik dit het fijnst vind. Roer dit dan tot je de substantie hebt van een scrub. Het kan zijn dat je substantie te nat of te droog is, dan kun je altijd nog een beetje suiker of olie toevoegen. Omdat olijfolie best een sterke geur heeft kun je nog wat citroendruppels toevoegen, maar dat is geheel aan jou. En dan is je scrub helemaal klaar voor gebruik en heb jij straks weer een zachte huid! 
Ik hoop dat je mijn Do It Yourself leuk vond, laat vooral achter in de reacties wat jij graag zou willen zien. 
Love ❤

Happy girls are the prettiest. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten