Translate ♥

woensdag 16 juli 2014

review garnier reinigingsmelk en tonic

Vandaag hebben wij een review van de garnier reinigingsmelk en tonic. Je gebruikt de reinigingsmelk om je make-up er af te halen. De tonic gebruik je om de laatste restjes make-up te verwijderen. Sommige tonics reinigen ook je poriën.




Deze reinigingsmelk is geschikt voor de normale of gemiddelde huid. De lichte romige formule, verrijkt met detoxifiërend druiven-extract, maakt de huid vrij van aanwezige onzuiverheden aan het oppervlak van de huid (zelfs waterproof make-up, vuil, stof...) en laat de huid schoon en fris achter... Het laat geen plakkerig of vet gevoel na. Dit staat op de bijsluiter. Laten we eens kijken of hij waterproof make-up kan verwijderen.


Ik heb een streep met waterproof eye-liner op mijn hand gezet. Ook heb ik een beetje van de reinigingsmelk op een watje gedaan. Na 11 keer heen en weer vegen was het er af. Ik vind dit persoonlijk best wel veel. Met een goede reinigingsmelk moet het er na 1 of 2 keer heen en weer wrijven er wel af zijn. Daarna deed ik de tonic er over heen. Dit voelde heel erg lekker zacht.


De producten ruiken erg lekker en werken fijn. Het prikt niet als je het gebruikt en voelt na gebruik erg zacht. De tonic kost 5,99 voor 200 ml en de reinigingsmelk kost ook 5,99 voor 200 ml.

A smile is the best make-up a girl can have 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten