Translate ♥

woensdag 16 juli 2014

❤ TAG: My Life in 20 questions ❤

Vandaag hebben wij een tag voor jullie. Wij zagen deze TAG op http://www.teddlicious.nl/ en we besloten hem ook te doen.








Favorite color
- Babyblauw, Babyroze, Mintgroen 
- Mintgroen

Favorite number
- 9
- 26

Dream career
- Nog geen idee, haha!
- Misschien kinderarts

Where do you see yourself living when you’re on your own?
- Als ik genoeg geld heb in een mooie villa denk ik, maar het belangrijkst is dat dierbare mensen dichtbij me zijn. 
- In een gezellig huisje met een grote tuin.

Favorite way to travel
- Auto, je kan er bijna overal mee naar toe rijden. Jammer dat ik nog lang niet mag rijden :(
- Auto, je kunt overal heen of de fiets, dan krijg je lekkere frisse lucht.

What do you do in your free time?
- Blogs bekijken en zelf bloggen natuurlijk! Lezen doe ik ook graag
- Heel veel boeken lezen, paardrijden, duiken, toneel spelen, youtube filmpjes kijken en bloggen.

Favorite clothing stores
- H&M. Maar eigenlijk kan ik overal wel iets leuks vinden.
- H&M, de meeste kleren die ik heb komen daar vandaan. 

Who would you like to see in concert?
- 2 jaar geleden had ik Justin Bieber gezegd, 4 maanden geleden had ik Jason Derulo gezegd maar die heb     ik allebei gezien nu. Beyoncé, Jayh en Ed Sheeran zou ik graag nog een keer live willen zien.
- Ik zou heel graag naar een concert van Jason Derulo willen. Zelf ben ik bij One Direction geweest. Dat was   heel gaaf!

Favorite tea blend?
- Ik hou eigenlijk niet zo van thee maar als ik moest kiezen dan Aardbei of Forest Fruit.
- Ik drink heel erg veel thee, wel 3 kopjes per dag. Mijn favoriete smaak is appel. Ook vind ik verse munt    thee erg lekker. 

Do you collect anything?
- Parfum, parfum en nog eens parfum. Ik blijf maar parfums kopen... Het ruikt gewoon zó lekker!
- Ik geef mijn geld vooral uit aan kleren. Maar het liefst spaar ik.

I can’t sleep without?
- Een deken, ik word helemaal gek als ik zonder deken moet slapen, ik kan dat gewoon niet.
- Ik kan echt niet slapen zonder mijn knuffels. Ik heb er drie. 2 hondjes en een aap. Mijn hondjes herinneren me aan de verhuizing en mijn aapje herinnerd me aan een paar personen die ik erg mis. 

If you were given 1 million dollars all for yourself what would you do with it?
- Heel veel nieuwe kleren kopen en aan mn ouders vragen of we dan nu eindelijk gaan verhuizen. Ik zou mijn vriendinnen trakteren! Wat er over blijft hou ik achter voor als ik iets wil kopen.
- Ik zou eerst goed nadenken over wat ik zou kopen. Maar ik denk dat ik lekker op vakantie zou gaan met m'n ouders

Favorite make-up brand?
- Catrice. Omdat het budget is maar wel goed werkt (het meeste dan).
- Ik heb niet echt een favoriet merk. Ik vind van alles wel fijn.

Favorite treat to eat?
- Ijs. Ik eet echt het hele jaar door bijna elke dag wel ijs. Yummie!
- Chocola, I love it! 

What is your favorite season?
- Zomer. Ik vind de warmte van de zon echt heerlijk, en natuurlijk is dan de zomervakantie!
- Ik vind de zomer ook het leukst omdat het dan lekker warm is en dan ben ik jarig :).

Do you sleep with your doors open or closed?
- Ligt er aan. Het maakt me niet zo veel uit.
- Ik slaap altijd met de deur dicht. Ik kan niet slapen als de deur open is. Ik heb namelijk het gevoel dat er dan iets vanaf de gang naar me kijkt. Dat is natuurlijk niet waar, maar toch voelt het zo.

Why did you start blogging?
Nou we hebben natuurlijk nog niet zo lang een blog maar we zijn begonnen omdat het ons allebei heel erg leuk leek!


Do you have any magazine subscriptions?
- Ik ben nergens op geabonneerd, geef mij maar een boek of een laptop met internet.
- Ik heb een abonnement  op de Cosmo girl.

Favorite parfume
- Beyoncé Heat en Beyoncé Pulse.
- Ik heb geen favorite parfum omdat ik nooit parfum draag. Maar mijn favorite douchegel is die van FA granaatappel.

Dit was de TAG, Ik hoop dat je hem leuk vond en neem hem gerust over! 
Love 

Make your own magic.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten