Translate ♥

zaterdag 4 oktober 2014

Blond handcrème ♥

Vandaag een kort artikel voor jullie waarin ik de Blond handcrème test voor jullie. Ik zag deze handcrème in de op=op voordeelshop. En hij kostte maar 2,49. Die kon ik natuurlijk niet laten liggen!


Allereerst vind ik de verpakking echt heel cute met dat strikje en dat mandarijntje. Hij ruikt trouwens ook echt lekker naar mandarijntjes. Dit zijn de ingrediënten. 


Ik vind de handcrème echt heel erg fijn. Hij ruikt super lekker en hij voelt heel zacht aan. Hij smeert erg gemakkelijk uit. En hij trekt snel in. Hij maakt mijn handen heel erg lekker zacht en mijn handen ruiken naar een uur nog steeds heerlijk. Ik heb vaak droge nagelriemen en dan doe ik daar wat handcrème op en masseer het in. Ik vind deze handcrème daar veel beter voor werken dan een soort olie die daar speciaal voor gemaakt is. Ook smeer ik het op mijn voeten. Want zachte voetjes wie wil dat nou niet?



Ik vind dus echt een hele fijne handcrème die echt een aanrader is! Hopelijk vonden jullie dit artikel leuk! 

xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten