Translate ♥

zondag 26 oktober 2014

Sundays chill- outfit ♥

Ik vind het altijd heerlijk om op zondag lekker de hele dag in een chill-outfit te zitten. Een lekker kopje thee erbij en mijn laptop en het is de perfecte zondag. Vandaag laat ik jullie mijn favoritete chill-outfit zien.




Dit is mijn outfit. Hij bestaat uit een jasje, een topje, een pyjamabroek en cosy socks. De hele outfit komt van de primark en kostte 18 euro. De sokken heb ik gekocht voor 2 euro. 

Het jasje is zo lekker zacht en zit heel erg comfortabel. Het is een pyjama jas maar ik slaap er niet in omdat ik dat te warm vind. Altijd als ik alleen een pyjama aan heb de hele dag voel ik me een beetje ziek terwijl ik dat niet ben. Als ik ziek ben draag ik namelijk ook alleen maar een pyjama. Maar met dit jasje voel ik me toch nog een beetje fashionable.


Dit is de pyjama. Ik vind het een erg leuke pyjama die zowel in de zomer en in de winter kan dragen. Het jasje en de pyjama hoorden bij elkaar.



En dan de sokken. Zijn ze niet cute? Ik vind ze echt heel erg lief. En ze zitten super lekker! Alleen wel jammer dat je er snel mee uitglijd. 


Hebben jullie ook vaak een chill-outfit aan? En waar komt die vandaan? Let us know!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten