Translate ♥

zaterdag 4 oktober 2014

Catrice compact poeder ♥

In dit artikel ga ik jullie vertellen wat ik vind van de catrice compact poeder. Lees verder als je benieuwd bent!


                           




Poeder gebruik je over je foundation zodat je hoofd niet gaat glimmen. Nou gebruik ik eigenlijk foundation en dus ook nooit poeder. Maar toen ik deze in de winkel zag vond ik hem er zo mooi uitzien dat ik hem wel moest kopen en testen voor jullie. De verschillende kleuren in de peoder vind ik er echt prachtig uitzien.  

                           

De poeder is dus van Catrice. Ik vind Catrice een erg fijn en budget merk. Ik heb hier dus ook een aantal producten van die ik vaak gebruik. 


Maar dan nu wat ik van de poeder vind. Allereerst vind ik de verpakking erg stevig en ik denk dat je hem ook makkelijk in je tas mee kan nemen. Ik heb de poeder net uit mijn handen laten vallen en het doosje en de poeder zijn nog heel. 

                           

De poeder dekt vrij goed. Nadat ik de poeder gebruikt heb zie ik wel dat mijn hoofd een stuk matter is. Ook is de poeder niet korrelig wat ook erg fijn is. Ik vind het dus een erg fijne poeder en het is zeker een aanrader als jij een stevige dekkende poeder zoekt! 

Hopelijk vonden jullie dit artikel leuk! 

xx




Geen opmerkingen:

Een reactie posten