Translate ♥

zaterdag 11 oktober 2014

Inspirerende foto's weheartit ♥

Onze toetsen zijn allemaal weer klaar. We hebben nu weer veel tijd om aan onze blog te werken en er zullen dus weer veel artikelen online komen :)

Wij vinden het erg leuk om op weheartit te kijken en dan foto's op te slaan. Vandaag hebben wij een paar inspirerende foto's van weheartit.




Weheartit is een app waarop je allemaal foto's kunt bekijken, hearten en kunt plaatsen. Je kunt ook op allemaal verschillende hashtags zoeken. Hier komen de foto's ;)


Wij vinden het altijd heel erg leuk om te kijken naar dit soort foto's omdat wij daar weer inspiratie voor onze blog uithalen.


Het is ook erg leuk om foto's van weheartit uit te printen en een collage of een moodbord te maken. Dit kun je natuurlijk in allerlei stijlen doen. Je kunt nu je kamer er herfstachtig uit laten zien door een herfst collage op te hangen!



Ik sla veel van deze plaatjes op op mijn telefoon. Dan heb ik iedere week een andere achtergrond. Vinden jullie je telefoon er ook nieuw uitzien als je een nieuwe achtergrond hebt? Ik wel en daar kan ik enorm van  genieten. 

Ik wil graag gezonder eten en lekkere gezonde snacks eten en maken als ik thuis ben. Maar dan komt het probleem ik weet nooit wat ik moet maken. Zoek op weheartit met de # healthy food en je hebt veel nieuwe inspiratie!

Dit waren een paar plaatjes. Hopelijk vonden jullie het leuk! Laat het ons weten als we dit vaker moeten doen.

xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten