Translate ♥

maandag 29 september 2014

5 redenen waarom wij van de herfst houden ♥

Vandaag gaan wij vertellen waarom wij zoveel zin hebben in de herfst. Om alvast een beetje in de stemming te komen. Lees je mee? 





Wij hebben heel erg veel zin in de herfst omdat we dan lekker veel truien kunnen dragen. Want wat is er nou leuker dan naar de stad gaan en lekkere warme truien te kopen? Ook hebben wij zin om lekker in onsies te lopen en op de bank met een kopje speculaas thee te zitten.

Wat ook heerlijk is in de herfst is dat als je in je bed kruipt je het heerlijk warm krijgt. Ik weet niet wat jullie er van vinden maar ik vind dat heerlijk! Meestal ga ik dan in een korte mouwen t-shirt tanden poetsen zodat ik het een klein beetje koud krijg en als ik dan onder de dekens kruip kan ik daar heel erg van genieten.

De herfst betekend mooie gekleurde blaadjes. Lekker even in het bos een frisse neus halen en genieten van de mooie omgeving. En je kan natuurlijk hele mooie foto's maken!

Wat ook super fijn is dat we weer lekker kunnen slapen. Als het zomer is plakt je haar 's avonds aan je nek en kun je niet slapen van de hitte. Nu niet meer en kun je lekker slapen zonder hitte en hopelijk zonder kou ;)

In de herfst en winter is het extra gezellig om weer kaarsen aan te hebben. Een geurkaars kan dan ook niet ontbreken. Heerlijk een huis vol lekkere herfst geuren!

Dit zijn onze redenen waarom wij weer zin hebben in de herfst. Heb jij er ook zo veel zin in? Laat het ons weten!

xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten