Translate ♥

zaterdag 13 september 2014

Review: L'oreal false lash wings mascara

Vandaag een review van de L'oreal false lash wings mascara. Ik was heel benieuwd naar deze mascara en ik heb hem nu een tijdje gebruikt dus benieuwd wat ik ervan vind? Lees dan zeker even verder!




Nou dit is de mascara dan. Ik vind de verpakking allereerst echt heel mooi. Het zilver met zwarte letters en de tekst op de achterkant. Het borsteltje is een beetje apart. Hij heeft namelijk rijen met normale 'haartjes' maar bij één rij lopen ze op.
Laat ik hem maar gaan testen! Dit zijn mijn wimpers. Geen lange bambie wimpers maar ook niet kort.






Eerst krul ik mijn wimpers met een wimperkruller. Deze is gewoon van de HEMA. Nadat ik dit heb gedaan breng ik de mascara op. Dit gaat makkelijk, er komt niet te weinig product op het borsteltje maar ook niet te veel, gewoon goed.

Dit is dan het resultaat! Ik vind dit erg mooi, je moet wel uitkijken dat je niet te veel/te dikke lagen aan brengt want dan gaat hij klonteren. Na een dag school zit hij er nog prima op. Dat is natuurlijk ook erg fijn. Is dit een echt Butterfly effect? Nee. Dat vind ik in ieder geval niet. Ik denk ook niet dat je dat ermee kan bereiken omdat hij dan gaat klonteren. Als je daarna opzoek bent denk ik niet dat dit iets voor jou is maar voor mij is hij prima. 
Hopelijk heb je iets aan deze review gehad. xx




2 opmerkingen: