Translate ♥

vrijdag 5 september 2014

TAG My school story

Mascha van Beautygloss heeft een tag verzonnen namelijk de School story tag. Vandaag doe ik deze tag ook! De tag gaat over school en hoe en wat je doet voor en op school. Klik op lees verder om de hele tag te lezen.







Nou laten we dan maar beginnen. Ik ben 13 (over minder dan een week 14!) jaar en ik zit nog op school. Ik doe VWO+ en ik zit nu in de 3e. Ik vind bepaalde delen aan school leuk. Ik vind sommige vakken namelijk echt helemaal niet leuk maar andere weer wel. Ook kan ik heel erg kletsen en lachen met mijn vriendinnen. Dat is natuurlijk altijd leuk. Op schooldagen wanneer ik van 08:30 tot 16:10 naar school moet, vind ik dat echt niet leuk en vind ik naar school gaan ook een stuk minder leuk.
Ik vind drama heel leuk als vak op school en ook Engels en Aardrijkskunde vind ik ook leuk. Wiskunde, Geschiedenis en Nask (Natuur en Scheikunde) vind ik daarentegen weer helemaal nĂ­et leuk.
Ik zet om half 7 mijn wekker en dan blijf ik nog tot kwart voor 7 liggen, daarna sleep ik mezelf mn bed uit en ga ik me omkleden, make-up opdoen en ontbijten. Om 07:40 ga ik op de fiets naar school. Ik fiets ongeveer 40 minuten.
Ik gebruikte heel vaak een andere schooltas maar wel altijd een hand/schoudertas. Deze vakantie heb ik een nieuwe tas gekocht, het is een lichtbruine leren vintage tas. Ik vind hem persoonlijk heel leuk maar ik weet dat er ook mensen zullen zijn die het helemaal niet leuk zullen vinden. Maar ik moet met die tas lopen en ik vind hem leuk dus dan maakt het mij niet zo veel uit wat anderen ervan vinden. In mijn schooltas kun je aan beautyproducten altijd een concealer, een deo, een borstel, elastiekjes, een lippenbalsem en the stuff voor het maandelijkse probleem van meisjes. Ik heb altijd 2 agenda's, vraag me niet waarom maar ik vind dat gewoon fijner werken, eentje van de Bruna en eentje van de action die ik heb ge-DIY-t.
Mijn grootste schoolblooper... tja... ik weet niet of je het een echte blooper kan noemen maar hier komt hij. Ik zat op de basisschool en ik ging met een vriendin naar de wc en wij gingen dan altijd op de wcbril staan en dan konden we over het tussenschot kijken en dan gingen we praten. Wij waren echt een heel gesprek aan het voeren en keihard aan het lachen toen we ineens iemand hoorden "Ahum.. Kuchkuch.. Dames wat doen jullie?" Bleek het de congierge te zijn die ons had horen praten en lachen. Daarna mochten we de rest van het jaar niet meer naar de wc op school :'(. Hahaha.
Als de les saai is dan ga ik praten met degene die naast me zit en ik ga altijd tekenen op ALLES wat om me heen is. Mijn favoriete leraar is mijn Aardrijkskunde docente. Ze is ergens in de 20 en weet wat we leuk vinden en wat werkt bij kinderen van deze leeftijd omdat ze er zelf net uit komt (ongeveer dan, natuurlijk is het al een paar jaar geleden maar toch.)
Nog iets wat ik heel leuk vind aan mijn school is dat er vaak leuke dingen geregeld worden. Zo hebben we 2/3 keer in het jaar schoolfeest, vooral het eindfeest is leuk omdat het dan op een andere locatie word gehouden. Ook zijn we naar Oberhousen geweest en hebben we op school geslapen. Datsoort dingen vind ik heel leuk. Sommige mensen zullen het misschien helemaal niet leuk vinden maar ik heb leuke vrienden dus wij maken het gewoon gezellig met elkaar.
Ik zit nu dus in de 3e van VWO+ en ik weet eigenlijk nog niet wat ik wil worden later maar daar kom ik nog wel achter!
Nou dit was de TAG ik hoop dat jullie hem leuk vonden en je mag hem overnemen als je wil!

De vragen
Hoe oud ben je en zit je nog op school?
Welk niveau(s) heb je gedaan?
Vond je school leuk?
Wat vond je het leukste vak op school?
Wat vond je het stomste vak op school?
Hoe laat stond je op om naar school te gaan?
Hoe ging je naar school? Fiets, bus, etc.
Wat voor schooltas gebruikte je?
Welke beautyproducten zaten altijd in jouw schooltas?
Wat voor agenda had je vroeger?
Wat is jouw grootste schoolblooper?
Wat deed je als de les saai was?
Wie is jouw favoriete leraar en waarom?
Vertel een leuk verhaaltje over iets wat je mee hebt gemaakt op school.
Wat ben je geworden nadat je school hebt afgemaakt?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten