Translate ♥

dinsdag 23 september 2014

Review VICHY producten

Vandaag Hebben wij een review voor jullie van een aantal producten van  Vichy . Ben je benieuwd lees dan snel verder!




Als eerste testen wij een normaderm dagcreme. Op de site zeggen ze dat deze dagcrème onzuiverheden verminderd, uitdroging van de huid voorkomt en een matterend effect geeft.

De crème heeft een frisse niet te sterke geur. Als je het op je huid aanbrengt voelt je huid meteen lekker zacht. Het is een vrij dunne crème wat ik persoonlijk iets minder prettig vind. Als je deze crème iedere dag 1 week lang op je onzuiverheden aanbrengt merk je wel degelijk verschil. De onzuiverheden zijn niet helemaal weg maar ze zijn wel een stuk minder geworden. Je hoofd glimt niet als je de crème ophebt dus dat is erg fijn!

Ik vind dit al met al een fijne dagcrème ondanks hij best wel dun is. De geur vind ik ook heerlijk. En het is natuurlijk fijn dat je hoofd niet glimt als een discobal!


Het  vichy celludestock serum flash  is a serum dat moet helpen tegen zichtbare cellulitis, gebrek aan huidspanning en hardnekkige zones. Nou hebben wij daar geen last van maar om toch een goede review te schrijven hebben wij iemand gevraagd om dit serum te testen.

Het serum ruikt lekker zoet en voelt verfrissend en koel aan. Na er een nacht er mee geslapen te hebben kan ik zeggen dat het als een soort laagje op je huid ligt en dat het oneffenheden een beetje opvult. Tot toe vind ik het wel goed werken en kan ik het aanraden voor vrouwen die al een paar 'groefjes' in de huid hebben. Na 2 weken dit getest te hebben vind ik het nog steeds een aanrader! 

Hopelijk vonden jullie het een leuk en nuttig artikel. Laat tips en ideeën achter wat jij graag wilt lezen in een artikel.

xx



3 opmerkingen:

  1. Ze zijn ook erg fijn! Heb je nog tips voor ons? We willen natuurlijk altijd verbeteren! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het klinkt al een hele fijne crème! Zelf heb ik gelukkig niet zo'n last van onzuiverheden en heb ik nauwelijks puistjes of roodheden in mijn gezicht. Zelf gebruik ik vaak de dagcreme van Ahava, die is ook erg fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt! Misschien kunnun wij deze ook wel eens testen.

    BeantwoordenVerwijderen