Translate ♥

woensdag 24 september 2014

Review: Kiko Gezichtsscrub


Kiko is een merk dat niet in Nederland word verkocht. Ik ga vaak op vakantie naar Spanje en als ik dan een Kiko tegen kom ga ik altijd even naar binnen.Toen ik in de zomervakantie in Spanje was heb ik ook nog wat spulletjes bij de Kiko gekocht. Een daarvan was de Kiko gezichtsscrub. Vandaag laat ik jullie ook kennis maken met deze scrub. (Binnenkort opent Kiko trouwens wel een winkel in Nederland!) Lees verder als je benieuwd bent!




 Dit is hem dan. De verpakking is simpel doorzichtig plastic met donkergrijze letters. De verpakking heeft een witte dop en is een simpele tube. Niet te veel poespas dus.

Zo ziet de scrub eruit. Een lichtblauwe gel met donkerblauwe scrubdeeltjes. De geur vind ik niet zo lekker maar niet heel storend. Deze scrub kun je gebruiken voordat je gaat slapen als je je make-up eraf hebt gehaald. Dit moet je om de dag doen. Ik vind het vooral lekker als ik hem heb gescrubd om hem dan nog even een beetje te laten intrekken (een minuutje) en om daarna nog heel even te scrubben en dan eraf wassen. 
Ik vind de scrub van Kiko heel fijn en dat voor €6,90. Als je nog een goede scrub zoekt en je bent in een land waar ze Kiko wel verkopen dan zou ik zeker even kijken. xx

2 opmerkingen:

  1. Klinkt als een fijne scrub! Sowieso heeft Kiko vaak hele fijne producten, ook qua make-up!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja inderdaad, alleen jammer dat Kiko nog geen winkels in Nederland heeft.. X

    BeantwoordenVerwijderen