Translate ♥

donderdag 25 september 2014

lipbalsems ♥

Het word kouder wat betekend drogere lippen. Ik heb hier altijd veel last van dus als het wat kouder word gebruik ik super graag lipbalsems. In dit artikel kun je mijn mening lezen over verschillende soorten lipbalsems.


Als eerste testte ik de lip smackers van de ICI Paris. Ik heb de smaken watermeloen, aardbei, aardbei banaan, rode bessen en sprite. Ik moet zeggen dat ik deze eigenlijk nooit echt gebruik. Waarom? Ik heb geen idee. Ze zijn namelijk best wel fijn. Ik vind de aardbei banaan het lekkerst omdat ik dat een hele lekkere geur vind. De lip smackers geven niet echt een kleurtje op je lippen. En ze blijven ongeveer een half uurtje zitten. Mijn lippen voelen wel lekker zacht als het er op zit maar ik merk niet dat mijn lippen er na lange termijn echt zachter van worden. 


Dan heb ik nog een bijen purol. Ik heb deze geloof ik in een natuurwinkel gekocht. Deze vind ik zelf heel erg fijn. Hij voelt echt als een soort laagje op je lippen en hij maakt je lippen super zacht. Als ik ergens anders een droog plekje heb smeer ik dit er ook altijd op en het helpt heel erg goed! Dit is dus echt een aanrader. 


De babylips wie kent ze nou niet? Deze lipbalsems waren echt een hit in Amerika en later ook in Nederland. In Nederland kan je 5 soorten kopen namelijk Hydrate (blauw), Intense care (geel), Mint fresh (groen), Cherry me (rood) en Pink punch (roze). In Amerika kun je nog allemaal andere kleuren kopen. Op de foto zie je ook Peach kiss (paars). Deze heb ik in Frankrijk gekocht. 

Maar nu wat ik er van vind. Ik vind babylips erg fijn! Ze voelen heerlijk aan en maken mijn lippen erg zacht. En ze geven natuurlijk een leuk maar niet te opvallend kleurtje af. Mint fresh is mijn favoriet.

Dit waren de lipbalsmens die ik heb. Ik vind voor droge lippen de purol het best werken. Hopelijk hadden jullie iets aan dit artikel. 

xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten