Translate ♥

vrijdag 5 september 2014

Dr van der hoog Macaron mask ♡

Vandaag hebben wij een beoordeling van een masker. Het is a peel off masker van Dr van der hoog. Het masker heet little mademoiselle macaron. Het masker is in de winkel te koop en kost 1,89 voor 2x 8 ml. 






Het is een smeermasker en het heeft een leuke roze kleur. Als je het masker op je gezicht smeert voelt het erg koud aan. Na een minuut of 5 begint het masker op de eerste plekjes al op te drogen. Het is dan erg verleidelijk om die stukjes niet alvast eraf te trekken. Na ongeveer een kwartiertje is het masker volledig opgedroogd en kan je het eraf trekken. Dit voelt niet lekker maar ook zeker niet vervelend. Het masker gaat er vrijwel in 1 keer af maar er blijven altijd nog een paar stukjes zitten. Na afloop voelt mijn huid echt heel erg zacht aan. 

Wat ik vind van dit masker: ik vind het masker erg lekker ruiken en het is erg ontspannend. Mijn huid voelt nu ook heel erg zacht en schoon. Ik vind niet dat het echt helpt tegen onzuiverheden maar het is zeker de moeite waard om dit masker eens te proberen! 

Cijfer: 8 omdat mijn huid echt heel lekker zacht aanvoelt. 

onmogelijk betekent alleen dat je de oplossing nog niet gevonden 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten